Як говорити про здоров’я у громадах так, щоб нас почули?Як ефективно розповідати про профілактику хвороб?
- Nadia Verstiuk
- 4 трав.
- Читати 2 хв
Ці та інші питання обговорювалися під час наради для керівників та їх кадрового резерву відокремлених структурних підрозділів (ВСП) Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб.
30 квітня завідувачі підрозділів і фахівці кадрового резерву ВСП зібралися у Городку на нараді, тема якої: «Принципи успішного тренінгу та публічних виступів».
Городоцька територіальна громада
Зустріч розпочалася з привітального слова міського голови Городка Володимир Ременяк, який зазначив, що завжди підтримує ініціативи Центру:

💬 «Городоччина завжди готова надати платформу для заходів у сфері громадського здоров’я. Я не є експертом у питаннях профілактики, проте прислухаюся до професіоналів, які знають, що і як робити. Завжди отримую фахові відповіді на свої запитання. Ми відкриті до співпраці, а від Центру — завжди багато ідей. Сподіваюся, це вас заряджає і додає впевненістю на шляху до нашої спільної Перемоги».
Про що йшлося під час наради?
🔹 Комунікація – шлях до довіри

Генеральна директорка Центру Наталія Іванченко (Nataliya Ivanchenko Timko) у неординарному форматі поділилася викликами, з якими стикається команда, та наголосила на важливості вміння долати їх по-людськи.
Комунікація у громаді — це не просто передача інформації, а й формування довіри. Щоб донести важливі знання про здоров’я, фахівці мають бути добре підготовленими в комунікаційному плані.
Окремий акцент — на ментальному здоров’ї. Наталія Іванченко нагадала про важливість вміння керувати емоціями, адже напруга та виснаження — частина нашої реальності.
Корисний інструмент — «Аптечка самодопомоги» від Всеукраїнської програми ментального здоров’я Ти як?: https://howareu.com/

🔹 Про актуальне: зміни у календарі вакцинації
Марія Озірковська, заступниця генеральної директорки, ознайомила учасників зі змінами у Національному календарі профілактичних щеплень — як тими, що вже набули чинності, так і тими, що заплановані на 2026 рік.

🔹 Як зацікавити слухача
Ольга Брезецька, заступниця генеральної директорки, розповіла про принципи створення ефективної презентації, а також поділилася порадами, як зробити лекцію інтерактивною, щоб слухачі були максимально залучені.

🔹 Сила емоцій і досвіду у виступах
Керівниця Тренінгового центру Центру Мар’яна Служинська (Maryana Sluzhynska) поділилася власними секретами успішного публічного виступу: чому важливо поєднувати щирі емоції з особистим професійним досвідом.

🔹 Цікаві та корисні дописи у соцмережах
Комунікаційниця Центру Жанна Ліщенко наголосила: сторінки у соцмережах — це важливий інструмент для комунікації. Вона розповіла про типові помилки у підготовці публікацій та поділилася порадами, як зробити контент справді ефективним.

Kommentare