Пастка №2: смак і аромат, що формують залежність.
- Nadia Verstiuk
- 3 лип.
- Читати 1 хв
Тютюнова індустрія добре знає: приємний смак — це ефективний спосіб отримати нових споживачів. Саме тому ароматизатори стали головною зброєю для залучення молоді до куріння.
Фрукти, ягоди, ментол у тютюнових стіках створюють ілюзію “легкого” й “безпечного” продукту. Вони маскують природну гіркоту тютюну, зменшують подразнення в горлі та полегшують перший досвід куріння.

Що приховує індустрія:
🔍 Смаки й аромати знижують психологічний бар’єр перед першою спробою.
🔍 Підвищують ризик нікотинової залежності, особливо серед підлітків.
🔍 Формують хибні позитивні асоціації з курінням.
На жаль, ця тактика дієва: в Україні 81% молодих споживачів (18–29 років) пристроїв для нагрівання обирають лише ароматизовані тютюнові стіки.
Натомість 65% українців підтримують повну заборону ароматизованих тютюнових виробів.
Законопроєкт №12091 передбачає заборону на продаж тютюнових виробів для нагрівання з смако-ароматичними добавками, що дозволить гармонізувати українське законодавство з Директивою 2014/40/ЄС. Така норма вже діє в Україні для сигарет.
Захисти молодь від тютюнових пасток. Підтримай законопроєкт №12091!
📲 А щоб отримати професійну допомогу у відмові від куріння — скористайся національним сервісом: https://stopsmoking.org.ua/
Центр Громадянського Представництва "Життя"
Центр громадського здоров’я України
Comments